Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Od wyczerpanego do samoświadomego pojęcia muzyki

Tytuł:
Od wyczerpanego do samoświadomego pojęcia muzyki
Autorzy:
Lehmann, Harry
Pasiecznik, Monika
Tematy:
rewolucja cyfrowa
muzyka współczesna
nowa muzyka
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Uniwersytet Wrocławski. Instytut Kulturoznawstwa. Pracownia Badań Pejzażu Dźwiękowego
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Audiosfera. Koncepcje – Badania – Praktyki; 2017, 1(5); 4-20
2450-4467
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article develops a three-part argument with respect to the ongoing discussion in Germany whether the Digital revolution has been led to an extension or a dissolution or another change of the notion of music. The first part defines the original notion of New Music by four distinctions in respect to classical music, other arts, popular music and life-world experiences. The second part describes how and why these initial boundaries have been crossed in New Music’s history. The third part contends that the possibility to pass these borderlines does not result in an extended notion nor a dissolved notion of music but in a reflexive notion of art music.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies