Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Impact of Moderators and Trust on Consumer’s Intention to Use a Mobile Phone for Purchases

Tytuł:
The Impact of Moderators and Trust on Consumer’s Intention to Use a Mobile Phone for Purchases
Autorzy:
Trojanowski, Mariusz
Tematy:
UTAUT2
mobile shopping
technology acceptance models
consumer behaviour
mobile technologies
m-commerce
trust
Data publikacji:
2017-06-15
Wydawca:
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Źródło:
Journal of Management and Business Administration. Central Europe; 2017, 2; 91-116
2450-7814
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The Impact of Moderators and Trust on Consumer’s Intention to Use a Mobile Phone for Purchases

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies