Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

ENSURING THE PERSONALITY-CENTERED APPROACH IN INCLUSIVE EDUCATION

Tytuł:
ENSURING THE PERSONALITY-CENTERED APPROACH IN INCLUSIVE EDUCATION
Autorzy:
TETYANA, BLYZNYUK
SERGIY, SYDORIV
Tematy:
personality centered approach
inclusive education
humanization of educational process
children with special educational needs
inclusive educational and developmental environment
adaptation
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Źródło:
Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy; 2017, 1; 33-43
2084-6770
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper analyzes urgent aspects of implementing inclusive education in the post-Soviet countries. The authors have researched the nature and peculiar features of the personality centered approach in teaching children with special educational needs. Functional principles of personality-centered teaching technologies in inclusive classrooms have been defined. The article offers the characteristics of negative aspects of inclusive education.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies