Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kapitał intelektualny – zarządzanie i wycena. Nawigator Skandii a współczesne przedsiębiorstwa medialne w Polsce

Tytuł:
Kapitał intelektualny – zarządzanie i wycena. Nawigator Skandii a współczesne przedsiębiorstwa medialne w Polsce
Intellectual Capital—Management and Value Assessment. The Skandii Navigator and Contemporary Media Enterprises in Poland
Autorzy:
Szczepańska, Michalina
Tematy:
voluntary work
management
media
non- material values
enterprise
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Fundacja Pro Scientia Publica
Język:
nieokreślony
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Źródło:
Ogrody Nauk i Sztuk; 2012, 2
2084-1426
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper addresses the problem of intellectual capital (IC) in media companies. First, selected models of intellectual capital management and IC components in industries other than media are shown. Then, the paper discusses the key areas of IC in media companies and the potential role of IC in these areas, as well as indicators that may characterize it. It also presents some characteristics of media companies: their distinct features that affect the nature of IC in the media sector. Overall, the paper is an introduction to the subject of intellectual capital management in media.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies