Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kapitał społeczno-ekonomiczny uczniów z prywatnych szkół podstawowych

Tytuł:
Kapitał społeczno-ekonomiczny uczniów z prywatnych szkół podstawowych
Capital socio-economic students from private primary schools
Autorzy:
Mazurowska-Domeracka, Anna
Tematy:
kapitał społeczno-ekonomiczny
szkoły prywatne
klasy średnie
kształcenie niepubliczne
socio-economic capital
private schools
the middle classes
non-public education
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Fundacja Pro Scientia Publica
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Źródło:
Ogrody Nauk i Sztuk; 2014, 4; 352-356
2084-1426
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszego artykułu jest zwrócenie uwagi na społeczność klientów prywatnych szkół podstawowych. Niepubliczne szkoły podstawowe w wyniku rekrutacji tworzą specyfi czne środowiska o wysokim poziomie kapitału społeczno- ekonomicznego, nastawione w dalszej perspektywie na sukces edukacyjny uczniów.

The aim of this article is to draw the attention of the customer community to private primary schools. Non-public primary schools establish as a result of the recruitment specific environments with a high level of socio-economic capital and an expectation of educational success of students in a long-term perspective.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies