Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Genderowa rewolucja[?], czyli telewizyjna kampania wyborcza 2015. Komunikat z badań

Tytuł:
Genderowa rewolucja[?], czyli telewizyjna kampania wyborcza 2015. Komunikat z badań
Autorzy:
Desperak, Iza
Data publikacji:
2016-07-05
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
Język:
nieokreślony
Prawa:
CC BY-NC-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach 4.0
Źródło:
Władza sądzenia; 2016, 9
2300-1690
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Badanie: Ilościowa i jakościowa analiza reklam wyborczych emitowanych w TVP1 w dniach 17–23 października 2015 r. w oparciu o monitoring i rejestrację w wybranych 30-minutowych odcinkach miedzy 16.00–17.00 oraz 19.50–20.20, w ramach projektu badawczego „Kobiety i mężczyźni w telewizyjnych reklamach wyborczych”, zrealizowanego w Katedrze Socjologii Polityki i Moralności IS UŁ

komunikat z badań

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies