Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Models of transactional analysis in educational management

Tytuł:
Models of transactional analysis in educational management
Wykorzystanie modeli analizy transakcyjnej w zarządzaniu edukacją
Autorzy:
Schachner, Sylvia
Tematy:
transactional analysis
educational management
conditions for teaching
transactions
analiza transakcyjna
zarządzanie edukacją
warunki do nauczania
transakcje
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie. Wydawnictwo Uczelniane
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Źródło:
Edukacyjna Analiza Transakcyjna; 2016, 5; 39-45
2299-7466
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W prezentowanym artykule autorka zwraca uwagę na użyteczność wykorzystania wybranych modeli analizy transakcyjnej w zarządzaniu edukacją. Na początku opisuje ona obowiązki, jakie wchodzą w zakres pracy managera edukacji, oraz korzyści, jakie jej praca może przynieść szkołom, dla których pracuje. Następnie przedstawia, w jaki sposób wykorzystuje różne aspekty analizy transakcyjnej, np. do opisu warunków sprzyjających nauczaniu, regulaminów i kontraktów szkolnych oraz transakcji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies