Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Funkcjonalny wymiar konfliktu na rynku usług bankowych w Polsce

Tytuł:
Funkcjonalny wymiar konfliktu na rynku usług bankowych w Polsce
Functional conflict dimension on the banking services market in Poland
Autorzy:
Berger, Malwina
Mitręga, Maciej
Tematy:
conflicts
customer relationships
banking
measurement
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Nauki o Zarządzaniu; 2015, 3 (24); 20-32
2080-6000
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Managing conflicts in customer relationships is one of most important and, at the same time, one of least explored, research areas within the larger area of relationship marketing studies. Such studies were not conducted in post-communist countries, which may be treated as a gap in the emerging theory of relationship conflict management. This paper presents research results that identify multi-dimensionality of conflict from the perspective of customers in banking industry in Poland. This study emphasizes four aspects of conflict handling, and the influence of these factors on customer satisfaction in relationship with the bank. This study is grounded in so-called “equity theory” with regard to exchange relationships.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies