Tytuł pozycji:
Wpływ elementów nazwy marki na jej postrzeganie przez nabywców – badanie eksploracyjne
- Tytuł:
-
Wpływ elementów nazwy marki na jej postrzeganie przez nabywców – badanie eksploracyjne
The influence of brand name components on purchaser’s brand perception − exploratory study
- Autorzy:
-
Krycia-Chomińska, Agata
- Tematy:
-
brand name
brand awareness and brand image
- Data publikacji:
-
2013
- Wydawca:
-
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Źródło:
-
Nauki o Zarządzaniu; 2013, 3(16); 48-62
2080-6000
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this article is to answer the question: what is and what could be
a direction for future research of the impact of elements of brand names in particular, on
buyers? Using the literary analysis method previously discussed problems and hypotheses on
the impact of the elements on their perception of brands by the buyers were examined. The
analysis of existing empirical studies preceded the proposals model and hypotheses arising
from the research gaps.