Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Status nowych mediów w kulturze współczesnej

Tytuł:
Status nowych mediów w kulturze współczesnej
Status of New Media in Contemporary Culture
Autorzy:
Guzowska, Beata
Tematy:
new media
new technologies
mass culture
consumption
simulation
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Akademia Marynarki Wojennej. Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Colloquium; 2014, 6, 4; 61-72
2081-3813
2658-0365
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In our times, so-called “new media” is characterized by immediate availability, multiple of “worlds”, generality. Informations and images which are offer by media are generally affect on our relationship to other people, our ideas, ideals, favoured lifestyle. New media are changing the perception of places, time and dimensions of human existence. It’s necessary to emphasize, that the present culture with more developed information systems and with the use of new media, cause, that it arise the new expanses, communicating forms and interaction.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies