Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie wiedzą a innowacyjność

Tytuł:
Zarządzanie wiedzą a innowacyjność
Knowledge Management and Innovation
Autorzy:
Olszewska, A.M.
Gudanowska, A.E.
Tematy:
innowacyjność
wiedza
zarządzanie wiedzą
innovations
knowledge
knowledge management
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Politechnika Białostocka. Oficyna Wydawnicza Politechniki Białostockiej
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Ekonomia i Zarządzanie; 2011, 3, 4; 159-168
2080-9646
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the early nineteenth century knowledge management has become one of the most popular trends in management. A modern organization in order to be competitive in the market has to become an innovative company. The article presents knowledge as one of the organizations resources, taking into account its division into the explicit and tacit knowledge. It also considers the difficulties in knowledge management. Innovation and its types are briefly discussed here. Finally authors indicate the relationship between the processes of knowledge management and creating innovation in an organization.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies