Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Proces realizacji zamówień klienta w przemyśle samochodowym

Tytuł:
Proces realizacji zamówień klienta w przemyśle samochodowym
Customer order fulfillment process in the automotive industry
Autorzy:
Pałucha, K.
Tematy:
proces realizacji zamówień klienta
cykl realizacji zamówienia
obsługa klienta
process of customer orders realization
order fulfillment cycle
customer service
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Źródło:
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska; 2018, 120; 153-162
1641-3466
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł obejmuje problematykę związaną z procesem realizacji zamówień klientów. Jego podstawę stanowią źródła literaturowe oraz badania dotyczące organizacji tych procesów w przemyśle samochodowym. Z badań w firmach samochodowych wynika, że głównymi czynnikami kształtującymi zakup samochodów są: czas, termin i niezawodność oraz elastyczność dostaw, itp. Wskazuje się także, że poziom obsługi logistycznej jest podstawowym czynnikiem wpływającym na zakup. Odnosi się to w dużej mierze również do zakupu samochodów. Niski poziom obsługi prowadzi bowiem do rezygnacji z usług świadczonych przez daną firmę.

The article discusses the issues related to the process of customer orders realization. Actions taken in this respect are presented on the example of car purchases. The basis for writing the article were literature sources and research on the organization of these processes in the automotive industry. According to the information received from car companies, car manufacturers and car sellers, the main factors influencing the purchase of complex products include: delivery time, on-time delivery, delivery reliability, delivery flexibility, frequency of deliveries, etc. It is also pointed out that the level of logistic service is a basic factor influencing the purchase of goods. This applies to a large extent to the purchase of cars. Low level of service often leads to abandonment of purchase or services provided by a given company.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies