Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Using reporting and data mining techniques to improve knowledge of subscribers; applications to customer profiling and fraud management

Tytuł:
Using reporting and data mining techniques to improve knowledge of subscribers; applications to customer profiling and fraud management
Autorzy:
Amat, J.-L.
Tematy:
data mining
customer profiling
OLAP reporting
fraud management
CRM
real-time marketing
Data publikacji:
2002
Wydawca:
Instytut Łączności - Państwowy Instytut Badawczy
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Journal of Telecommunications and Information Technology; 2002, 3; 11-16
1509-4553
1899-8852
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
One of the main issues of operators today is to be able not only to store and manage the huge amount of data generated by the applications and customer contact points, but also to give value to these data. But this implies using tools for storing the data, to manage it, look at it, understand it, exploit it, generate actions such as marketing campaigns. It is therefore obvious that using one tool for each of these functions will discuss here the technical issues involved and show how we turned them into an easy-to-use solution for business users.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies