Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Общение как (не)вербальное поведение

Tytuł:
Общение как (не)вербальное поведение
Communication as (non-)verbal behavior
Autorzy:
Sienkiewicz, Wasilij
Tematy:
communication activity
communication
verbal behaviour
linguistic ethology
motivation
коммуникативная деятельность
общение
вербальное поведение
языковая этология
мотивация
aktywność komunikacyjna
komunikacja
zachowania werbalne
etologia lingwistyczna
motywacja
Data publikacji:
2022
Wydawca:
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Język:
rosyjski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Źródło:
Conversatoria Linguistica; 2022, 14; 123-143
1897-1415
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article describes the antinomy of communicative activity and communication. The behavioral essence of (non-) verbal communication, its uniqueness and creative nature are proved; dominant continuum characteristics of verbal negotiation and conditions for their implementation are described. Impersonal nature of communication is opposed to the egocentric properties of communicative activity. Ethological essence of communication is postulated – its connection with linguistic ethos. The most important ethological characteristics of verbal communication are considered: motivation, appellativeness, reasonableness, relevance, arbitrality, devotion.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies