Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Developing Students' Autonomy to Resolve a Paradoxical Issue in China's Secondary School Education

Tytuł:
Developing Students' Autonomy to Resolve a Paradoxical Issue in China's Secondary School Education
Autorzy:
Yu, Haishen
Czerepaniak-Walczak, Maria
Muszyńska, Barbara
Tematy:
autonomy
paradoxical issue
strict schedule
motivation
strategy
Data publikacji:
2023
Wydawca:
Uniwersytet Dolnośląski DSW. Wydawnictwo Naukowe DSW
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Źródło:
Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja; 2023, 25, 1(93); 73-84
1505-8808
2450-3428
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Students' autonomy in learning is becoming more important in education. An ethnographic research study was conducted on institutional strategies for student autonomy in secondary schools in China, having found a paradoxical issue that is the "quality education" in the curriculum and teaching for testing system in China's secondary schools. We propose developing students' autonomy to resolve this paradoxical issue. Schools are applying some strategies in developing students' autonomy, such as strict schedules and motivating students in learning. Although these strategies may increase students' willingness to learn to some extent, the drawbacks are obvious. Schools need to adopt other strategies to develop students' autonomy to a higher level.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies