Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Continuous and discrete sliding mode control of an active car suspension system

Tytuł:
Continuous and discrete sliding mode control of an active car suspension system
Autorzy:
Łuczko, J.
Ferdek, U.
Tematy:
sliding mode control
active damping
car suspension
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Mechaniki Teoretycznej i Stosowanej
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Journal of Theoretical and Applied Mechanics; 2016, 54, 1; 3-11
1429-2955
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this paper, sliding mode control (SMC) algorithms are tested for their use in an active car suspension system. Using the quarter model of the car as an example, the comparison of the efficiency of the algorithms is made. A continuous and two discrete versions of the sliding mode control are taken into consideration. The study is limited to finding the relation between the control parameters and the comfort factor. This is done by analyzing the response of the model to the harmonic and impulse excitation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies