Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Cтратегия развития рынка автотранспортных услуг

Tytuł:
Cтратегия развития рынка автотранспортных услуг
Strategic directions for market development transport services
Strategia rozwoju rynku usług transportowych
Autorzy:
Efimenko, A. G.
Kamiński, J. R.
Kogut, Z.
Pakush, L. V.
Tematy:
market
road transport services
strategy
development
rynek
usługi transportowe
strategia
rozwój
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Instytut Technologiczno-Przyrodniczy
Język:
rosyjski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Problemy Inżynierii Rolniczej; 2017, R. 25, nr 1, 1; 15-24
1231-0093
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of research is to develop theoretical bases of formation and development of the market of road transport services, ensuring the effective functioning of the sphere serving in a competitive environment. A competitive strategy of increasing the volume of cargo, based on the expansion of motor-specific and information logistics services in the field of agriculture and improving their quality. Grounded perspective directions, strategic objectives and conditions of a competitive and efficient system of motor transportation service, which is based on the logistics approach, deepening diversification, innovative development of motor transportation organizations. The proposed approach and synergies arising in the scheme of delivery of agricultural and final products, is a major factor determining the marketing strategy and the business strategy of efficient transportation services market in the context of economic integration.

Celem badań było opracowanie teoretycznych podstaw organizacji i rozwoju rynku usług transportowych, zapewniających efektywne funkcjonowanie sfery usług w warunkach konkurencji. Przedstawiona w pracy strategia konkurencji uwzględnia zwiększenie przewozów transportowych, bazuje na rozszerzeniu transportu specjalistycznego i informacyjno-logistycznych usługach w sferze agro-przemysłowego kompleksu (APK) oraz poprawie ich jakości. Określono trendy rozwojowe i zadania strategiczne oraz warunki organizacyjne konkurencyjnego i efektywnego systemu usług transportowych, bazujących na logistyce, poszerzeniu dywersyfikacji, innowacyjności w rozwoju przedsiębiorstw usługowych. Zaproponowane podejście i efektywna współpraca na etapie dostawy produkcji rolniczej i gotowych produktów jest podstawowym czynnikiem określającym marketingową politykę i biznesową strategię efektywnego rozwoju rynku usług transportowych w warunkach konkurencji rynkowej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies