Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Implikacje dla przemysłu spożywczego – jakość wizualna

Tytuł:
Implikacje dla przemysłu spożywczego – jakość wizualna
The visual quality management – implications for the food industry
Autorzy:
Kołomańska, K.
Tematy:
przemysł spożywczy
zarządzanie jakością
jakość wizualna
bezpieczeństwo żywności
innowacja
kultura żywienia
food industry
quality management
visual quality
food safety
innovation
feeding culture
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Postępy Techniki Przetwórstwa Spożywczego; 2015, 2; 166-171
0867-793X
2719-3691
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wzrost społecznej wiedzy na temat szkodliwości żywności przetworzonej oraz demaskowanie nieuczciwych praktyk przedsiębiorstw z branży spożywczej, przyczyniły się do spadku zaufania wobec jakości żywienia i jej reklamy. W perspektywie zmian zachodzących w globalnej świadomości, konsumenci poszukują coraz częściej produktów organicznych i usług gastronomicznych, których jakość wielokrotnie prze-wyższa powszechnie dostępną na rynku. Za-potrzebowanie na żywność pełnowartościową i uczciwą informację na jej temat, zmusza do weryfikacji polityki jakości w przemyśle spożywczym, oraz do poszukiwania wzorca jakości pozostającego w harmonii z naturą i literą prawa. Utylitarne aspekty jakości wizualnej jako kryterium oceny jakości żywności dostarczają wszechstronnej wiedzy na temat błędów przemysłu spożywczego oraz możliwości skutecznej ich eliminacji, z wykorzystaniem narzędzi zarządzania jakością w służbie potencjałowi biofizycznemu.

An increasing social knowledge of the processed foods’ harmfulness and disclosure practices in the food sector enterprises, con-tributed to a decrease in trust for the food quality and its advertising. In the long term changes running in a global awareness, consumers are looking for more and more organic products, food and catering services, which exceeds repeatedly the quality co-mmonly available on the market. A demand for top notch qaulity food and honest information about it, forces to verify the food industry’s quality policy, and to search for a standard quality harmonic with the nature and the letter of law. The utilitarian aspects of visual quality as a criterion for the food quality evaluation provide a comprehensive knowledge of the food industry failures as well as the opportunities for its effective elimination, using the quality management tools in the service of biophysical potential.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies