Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A methodology of identification and metaidentification research on the example of Day Ahead Market System

Tytuł:
A methodology of identification and metaidentification research on the example of Day Ahead Market System
Autorzy:
Marlęga, Radosław
Tematy:
Day Ahead Market System
identification
MATLAB and Simulink environment
methodology
metaidentification
Data publikacji:
2022
Wydawca:
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Źródło:
Studia Informatica : systems and information technology; 2022, 2(27); 109--137
1731-2264
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper contains selected research results in the field of identification and metaidentification of the Day Ahead Market system of TGE S.A. Due to the proposed new approach to identification, a methodology for conducting research has been developed, which requires eight stages. Then, both the tasks and research objectives as well as the form of research occurring at all stages of research in order to meet the distinguished specific objectives and the general purpose of the research were shown in detail. Then an example of both identification and metaidentification of Day Ahead Market systems was shown. The obtained models and metamodels confirm the need and possibility of conducting this type of research at TGE S.A.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies