Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Skinners Box And AIDA Marketing Communication Model As Reflexive Control Tools

Tytuł:
Skinners Box And AIDA Marketing Communication Model As Reflexive Control Tools
Autorzy:
Chaikovska, Maryna
Shkeda, Oleksandr
Tematy:
Skinner box marketing
reflexive control
influencer marketing
sensory branding
digital marketing
big data
AIDA
Data publikacji:
2022-01-31
Wydawca:
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Źródło:
MIND Journal; 2021, 12; 1-13
2451-4454
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article examines the experiment with Skinner's box from the point of view of marketing and reflexive control in the context of digitalization. The relevance of this method is determined and a model of the Skinner box marketing strategy is formed. The main components of the last one are: emotional manipulation, information technology and big data. The principles of integrating the AIDA marketing communications model into the SBM strategy, that are oriented on the manipulation object and the information platform used, are formulated.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies