Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak wspierać nieśmiałe dziecko w wieku przedszkolnym?

Tytuł:
Jak wspierać nieśmiałe dziecko w wieku przedszkolnym?
How to support the timid child of preschool age?
Autorzy:
Bitner, Wioleta
Tematy:
early childhood shyness
timid child
pre-school education teacher
bibliotherapy
Data publikacji:
2022-12
Wydawca:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Źródło:
Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy; 2022, 1; 143-161
2084-6770
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The author's task is to reflect on research rarely undertaken in pedagogy from the theoretical and research perspective: How to support for the timid child in the perception of pre-school education teachers? The article analyzes the image of a shy preschool child and the scope of help provided by a kindergarten teacher. like bibliotherapy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies