Tytuł pozycji:
Działania promocyjne dotyczące procesu szczepień przeciw COVID-19 jako przykład kampanii społecznej
- Tytuł:
-
Działania promocyjne dotyczące procesu szczepień przeciw COVID-19 jako przykład kampanii społecznej
- Autorzy:
-
Krukowska-Miler, Agata
- Tematy:
-
COVID-19
kampanie społeczne
promocja
szczepienia
- Data publikacji:
-
2022-04-25
- Wydawca:
-
Politechnika Częstochowska. Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
- Źródło:
-
Współdziałanie w podmiotach prywatnych i publicznych a wykorzystanie nowych technologii w komunikacji w czasie zmiany; 129-138
9788371938641
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Rozdział koncentruje się na analizie działań promocyjnych wspierających proces szczepień przeciwko COVID-19 w Polsce. Działania te są przykładem zmasowanej kampanii społecznej, której w chwili obecnej jesteśmy świadkami i beneficjentami. Analiza będzie miała na celu porównanie aspektów promocyjnych związanych z różnymi poziomami. Z punktu widzenia nauk ekonomicznych jest to temat nowatorski, gdyż po raz pierwszy w naszej historii mamy do czynienia z tak ważkim tematem, który dotyczy wszystkich obywateli Rzeczpospolitej. Rozdział oparty jest na danych wtórnych dostępnych w przestrzeni publicznej. Wskaże działania, jakie mają miejsce, i odniesienie ich do zasad związanych z kampaniami społecznymi.