Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Social principles in the context of business ethics

Tytuł:
Social principles in the context of business ethics
Autorzy:
Slomski, Wojciech
Tematy:
ethics
business ethics
social principles
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Instytut Studiów Międzynarodowych i Edukacji Humanum
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Humanum. Międzynarodowe Studia Społeczno-Humanistyczne; 2015, 2(17); 137-145
1898-8431
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In order to live a human being needs other people and they in return need him or her. This general truth acquires particular significance when a person has to face some critical situation and becomes dependant on the help from others, be it for bad health condition, for social, economic or other reasons. The primary and fundamental precondition of successful handling of any critical situation therefore is the knowledge of the mystery of human being, his/her value and dignity. This, in my opinion, can only be achieved via thorough application of basic social principles in everyday praxis. The values stemming from these principles are derived from and reflect human nature; they aren’t mere objects of a certain faith but appear comprehensible by reason too.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies