Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Innowacyjna metoda transportu i rozładunku rozjazdów w blokach metodą wzdłużną

Tytuł:
Innowacyjna metoda transportu i rozładunku rozjazdów w blokach metodą wzdłużną
Innovative technology of transporting and unloading turnouts in blocks using the longitudinal method
Autorzy:
Urbanek, Małgorzata
Kozak, Mateusz
Tematy:
Innowacyjny wagon
innowacyjny rozładunek
rozjazd
rozjazd w blokach
linie jednotorowe
innovative wagon
innovative unloading
turnout
turnout In blocks
single track lines
Data publikacji:
2021
Wydawca:
Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczpospolitej Polskiej
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Zeszyty Naukowo-Techniczne Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji w Krakowie. Seria: Materiały Konferencyjne; 2021, 2 (123); 343--356
1231-9171
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Obecnie w Polsce jak i w Europie nie ma znanego rozwiązania pozwalającego na zabudowę prefabrykowanego rozjazdu (w blokach) na linii jednotorowej, natomiast na liniach wielotorowych problemem jest uzyskanie zamknięć torowych. W artykule przedstawiono nową technologię wychodzącą naprzeciw aktualnie występującym problemom. Opisana technologia rozładunku wzdłużnego została porównana z aktualnie stosowanymi rozwiązaniami. Przeprowadzono analizy czasu oraz ryzyka dla dwóch wybranych technologii. Uzasadniono potrzebę powstania nowej technologii, również wykazano jej znaczącą przewagę nad obecnie stosowanymi rozwiązaniami.

Currently, in Poland and in Europe, there is no known solution allowing for the installation of a prefabricated turnout (in blocks) on a single- track line, while on multi-track lines, the problem is to obtain track closures. The article presents a new technology that meets the current problems. The described longitudinal unloading technology has been compared with the currently used solutions. Time and risk analyses were carried out for two selected technologies. The need for a new technology has been justified, and its significant advantage over the currently used solutions has also been demonstrated.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies