Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Job Crafting Practices and Work Satisfaction: Evidence from Higher Education Sector in Shaanxi, China

Tytuł:
Job Crafting Practices and Work Satisfaction: Evidence from Higher Education Sector in Shaanxi, China
Autorzy:
Zhao, Minjuan
Hussain, Khadim
Masood Bhutta, Zahra
Tematy:
task crafting
relational crafting
cognitive crafting
work satisfaction
Data publikacji:
2018-06-30
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Źródło:
The New Educational Review; 2018, 52; 66-75
1732-6729
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
We explore the relationships between job crafting approaches (task crafting, relational crafting and cognitive crafting) and work satisfaction among the faculty members of Northwest A&F University, Yangling, Shaanxi, China. The study reveals a significant and positive relationship between different types of job crafting and work satisfaction. Multiple regression analysis revealed a significant impression of task and relational crafting on work satisfaction but a non-significant impact of cognitive crafting on work satisfaction. Furthermore, the study indicates the importance of job crafting towards a higher level of satisfaction for teachers who are engaged in universities.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies