Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

From Vis-á-Vis to Face(book)-to-Face(book) Interaction. A Study on Friendship Between Young Students

Tytuł:
From Vis-á-Vis to Face(book)-to-Face(book) Interaction. A Study on Friendship Between Young Students
Autorzy:
Guizzardi, Luca
Tematy:
Facebook
social capital
virtuality
actualization
friendship
relational theory
Data publikacji:
2013-06-25
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Socjologiczne
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Polish Sociological Review; 2013, 182, 2; 165-184
1231-1413
2657-4276
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article presents the main results of an empirical research conducted on two places where young students make friendly relationships: school and Internet. It is obvious that two different places symbolize two different levels of reality. Are they complementary or contradictory? Are the friends of this real world equal to Facebook friends? Can we consider school friendship the same as the friendship accepted, and removed, by a simple click? The author tries to pinpoint the hidden mechanisms through which the virtual reality is actualized. By the social relational ontology, it’s possible to understand better and deeper the link between social capital of the young students and the continuum passage from on-line to off-line friendship.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies