Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Koncepcja rozwoju sieci tramwajowej w północnych dzielnicach mieszkaniowo -usługowych Poznania

Tytuł:
Koncepcja rozwoju sieci tramwajowej w północnych dzielnicach mieszkaniowo -usługowych Poznania
The conception of tramway-system development in Poznan’s north residential-services districts
Autorzy:
Majewski, Bartosz
Tematy:
public transport development
accessibility of public transport
tramway to Naramowice
extension of PsT line
organization of the connection’s network
rozwój transportu publicznego
dostępność transportu publicznego
przedłużenie
trasy PsT
tramwaj do Naramowic
organizacja sieci połączeń
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Uniwersytet Opolski
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Na tych samych warunkach 4.0
Źródło:
Studia Miejskie; 2012, 8; 69-86
2543-5302
2082-4793
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Mając na uwadze konieczność wdrażania rozwoju zrównoważonego w  urbanizującej się przestrzeni miasta przedstawiono w  artykule możliwości rozwoju sieci tramwajowej w  północnej części Poznania. Opracowanie wykonano na podstawie zarówno obowiązujących dokumentów planistycznych miasta, jak i badań oraz koncepcji własnych autora. Analiza została dokonana w odniesieniu do głównych zapisów Strategii rozwoju miasta Poznania do roku 2030, według której należy dążyć do racjonalnego rozwoju transportu, przyjmując opcję zrównoważoną. Program ten zakłada silne preferencje dla komunikacji zbiorowej przy jednoczesnym wprowadzaniu ograniczeń dla ruchu samochodowego.

This paper describes possibilities of tramway-system development in the north part of Poznan, according to the necessity of inculcate sustainable development in urbanizing city’s space. The paper was made on the basis of current city’s urban studies as well as based on the author’s conceptions. The analysis was made with reference to the main assumptions of Development strategy for the city of Poznan up to year 2030, according to which it is necessary to aim at rational development of transport adopting sustainable option. Moreover, this strategy provides strong preferences for public transport and, at the same time, introducing restrictions on car traffic.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies