Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Interactive exercises and games for sustainable development goals: How to develop sustainability competencies in higher education?

Tytuł:
Interactive exercises and games for sustainable development goals: How to develop sustainability competencies in higher education?
Autorzy:
Kozak, Olena
Tematy:
education for sustainable development (ESD)
Sustainable Development Goals (SDGs)
interactive exercises and games
sustainable competencies
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Studia Periegetica; 2020, 31(3); 81-91
1897-9262
2658-1736
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article is dedicated to the idea of including Sustainable Development Goals (SDGs) in any discipline in higher education for the development of sustainability competences. The article analyses possible interactive exercises and games for all 17 SDGs. It also includes the analysis of sustainability competences provided by each game or exercise, as well as disciplines in which it can be used. This author recommends using interactive exercises and games for SDGs in higher education as effective and powerful instruments for promoting sustainability issues and developing students’ competencies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies