Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Praca układu napędowego drzwi kabinowych z silnikiem synchronicznym przy zasilaniu awaryjnym

Tytuł:
Praca układu napędowego drzwi kabinowych z silnikiem synchronicznym przy zasilaniu awaryjnym
Cabin Door Drive System with Synchronous Motor Powered by Emergency Battery
Autorzy:
Kolano, K.
Tematy:
silnik synchroniczny
zasilanie awaryjne
przekształtnik
synchronous motor
emergency power
inverter
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Napędów i Maszyn Elektrycznych Komel
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Maszyny Elektryczne: zeszyty problemowe; 2013, 1, 98; 251-254
0239-3646
2084-5618
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the basic assumptions of technical operation of the propulsion system of a passenger elevator cabin door powered by emergency battery. It is highly reccomended for electric driver system of the lift doors, to open and close several times when supplying by the emergency battery. It is necessary to develop a control algorithm of synchronous motor operation to provide proper operation of the system performance at lower power. The developed procedure has been tested in the laboratory of the Department of Electrical Machines and Drives, and will be implemented into industrial practice in the New cabin door drive system.

W artykule przedstawione zostały podstawowe założenia techniczne pracy układu napędowego drzwi kabinowych dźwigu osobowego przy zasilaniu ze źródła rezerwowego. Podstawowym wymogiem jest umożliwienie otwarcia drzwi dźwigu po wykonaniu zjazdu awaryjnego z możliwie jak najmniejszą mocą przy wykorzystaniu tylko jednego akumulatora rezerwowego. Aby umożliwić poprawną pracę układu przy obniżonych parametrach zasilania konieczne jest opracowanie specjalnego algorytmu sterowania uwzględniającego charakterystykę pracy silnika synchronicznego. Opracowana procedura została przetestowana w laboratorium Katedry Napędów i Maszyn Elektrycznych i zostanie wdrożona do praktyki przemysłowej w nowym układzie napędowym drzwi kabinowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies