Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza kategorii młodych konsumentów z uwzględnieniem różnych kryteriów jej wyodrębniania

Tytuł:
Analiza kategorii młodych konsumentów z uwzględnieniem różnych kryteriów jej wyodrębniania
Analysis of the category of young consumers with the consideration of various criteria of category determination
Autorzy:
Woźny, Dominika
Tematy:
marketing
rynek mebli
młodzi nabywcy
Data publikacji:
2013-12-30
Wydawca:
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Zeszyt Naukowy Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie; 2013, 30; 15-26
2300-6285
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Analizując dorobek naukowy dotyczący konsumpcji, postępowań konsumentów oraz marketingowych zachowań przedsiębiorstw można stwierdzić, iż jak dotychczas nie występuje w literaturze jedna, powszechnie przyjęta definicja pojęcia „młody konsument” wskazująca jednoznacznie przedział wiekowy nabywców, których można zaliczyć do tej kategorii. Na ogół delimitacja kategorii młodych konsumentów uzależniona jest od celu badania i charakteru rynku produktowego, który jest przedmiotem rozważań. Uwzględniając powyższe przesłanki w niniejszym opracowaniu przedstawiono główne kryteria wyodrębnienia kategorii młodych konsumentów, a także dokonano próby systematyzacji tej grupy nabywców ze względu na wiek.

Having analyzed the hitherto scientific output on consumption, consumer behavior and company marketing behavior, one can state that the literature on the subject does not apply one common definition of the concept of young consumer that would indicate the age range of buyers belonging to this category in an explicit way. The delimitation of the young consumer category usually depends on the purpose of the investigation and the character of the product market under consideration. The article presents the main criteria that are applied to distinguish the category of young consumers and is an attempt to systematize this group of buyers with the respect to their age.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies