Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Inquiry based mathematics education (IBME) and its reflection by primary school teachers

Tytuł:
Inquiry based mathematics education (IBME) and its reflection by primary school teachers
Autorzy:
Novák, B.
Nováková, E.
Tematy:
edukacja matematyczna
nauczanie matematyki
szkoła podstawowa
nauczyciel
IBME
mathematical education
teaching mathematics
primary school
teacher
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie. Wydawnictwo Uczelniane
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Scientific Issues of Jan Długosz University in Częstochowa. Mathematics; 2014, 19; 121-127
2450-9302
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the paper we present selected outcomes of a research into possible acceptance of inquiry based mathematics education as a method used by primary school teachers. We suggest some objective as well as subjective reasons for explaining its so far low level of usage and aim at identifying obstacles, which prevent the enquiry based techniques in the primary school educational environment.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies