Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zadania i zasady działania media relations Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej

Tytuł:
Zadania i zasady działania media relations Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej
Objectives and principles of media relations in the Polish Armed Forces
Autorzy:
Lipińska, J.
Tematy:
media relations
Polish Armed Forces
media
Polskie Siły Zbrojne
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Akademia Sztuki Wojennej
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Zeszyty Naukowe AON; 2013, 2(91); 316-324
0867-2245
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of the information policy Armed Forces is to determine the instrumentation information (description of existing structures and their functioning), initiating and maintaining dialogue with citizens and military partnership with the public. One of the tools to help achieve these tasks are media relations, whose activities are focused on the media, building relationships with the media, which allow for effective interaction through them to the public. Article brings tasks and principles of media relations in the Polish Armed Forces.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies