Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Characterization of new business opportunities in virtual commerce

Tytuł:
Characterization of new business opportunities in virtual commerce
Autorzy:
Magdalena Hofman-Kohlmeyer, Magdalena Hofman-Kohlmeyer
Tematy:
virtual business
virtual commerce
virtual environment
virtual world
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Przedsiębiorstwo Wydawnictw Naukowych Darwin / Scientific Publishing House DARWIN
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Źródło:
World Scientific News; 2017, 78; 175-184
2392-2192
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Last couple of years, the numbers of games based on virtual worlds significantly increased. At the same time, the economy inside these virtual worlds has also developed. Nowadays, virtual environments like Second Life or Entropia Universe give companies various business opportunities, especially in selling their virtual or real products (virtual commerce). This article is aimed to give an outlook on virtual world as a new marketplace and their business potential, specifically in virtual commerce. The final part constitutes some conclusion and suggestions for future research. In order to achieve the assumed goal the author represents a literature review.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies