Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Selected methods of studying a college’s image

Tytuł:
Selected methods of studying a college’s image
Autorzy:
Kowalska-Jarnot, Katarzyna
Tematy:
university
customer satisfaction
student satisfaction
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie. Wydawnictwo AGH
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 PL
Źródło:
Managerial Economics; 2019, 20, 2; 133-150
1898-1143
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Positive image and reputation building are important strategies in developing the permanent recognition of a college in the education market. Although it seems challenging to measure image and reputation, they are an important opportunity to gain a competitive advantage due to the fact that they are unique, hard to imitate and increase a college’s chances of attracting more students. Image management requires systematic marketing research. This article is the author’s proposition for a set of image research methods that can be used by colleges.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies