Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Story-based intervention : historyjki społeczne jako metoda pracy z uczniem ze spektrum autyzmu = Story-based Intervention : social stories as a method of working with a student with the autism spectrum

Tytuł:
Story-based intervention : historyjki społeczne jako metoda pracy z uczniem ze spektrum autyzmu = Story-based Intervention : social stories as a method of working with a student with the autism spectrum
Autorzy:
Pufund, Dorota Autor
Współwytwórcy:
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego (Bydgoszcz)
Tematy:
Dziecko autystyczne
Metody aktywizujące (pedagogika)
Narracja
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Badania naukowe
Data publikacji:
2020
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
artykuł z czasopisma pedagogicznego

Streszczenie w języku angielskim.

Bibliografia, netografia na stronach 91-94.

artykuł przeglądowy

artykuł z czasopisma naukowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies