Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Inicjatywy Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej UMCS na Facebooku

Tytuł:
Inicjatywy Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej UMCS na Facebooku
The initiatives of Institute of Library and Information Science UMCS on Facebook
Autorzy:
Jarska, Lidia M.
Tematy:
Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej UMCS
Facebook
Media społecznościowe
Fan page
Institute of Library and Information Science UMCS
Social media
Data publikacji:
2015-05-21
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Źródło:
Folia Bibliologica; 2013-2014, 55-56; 193-210
2449-8246
1230-2376
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper is an attempt to explain, how to build a brand of scientific institution on Facebook – the most popular community portal. This communication platform favours development of relationships between academics, students and librarians also. This article shows how to make a good fan page, which actions will help reach more people, engage the fans as much as possible and what’s mean the power of likes, comments and shares. It describes all initiatives on Facebook taken by academics in Institute of Library and Information Science in Maria Curie-Sklodowska University.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies