Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Doświadczenia z prowadzenia zajęć z wykorzystaniem platformy Moodle

Tytuł:
Doświadczenia z prowadzenia zajęć z wykorzystaniem platformy Moodle
Experiences in classes conduction using Moodle platform
Autorzy:
Kulpa, T.
Tematy:
e-learning
platforma Moodle
blended learning
Moodle platform
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Politechnika Gdańska. Wydział Elektrotechniki i Automatyki
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej; 2014, 37; 33-36
1425-5766
2353-1290
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Metody e-learning są coraz częściej wykorzystywane w wielu dziedzinach życia. Również na wyższych uczelniach technicznych klasyczne zajęcia uzupełniane są kursami e-learningowymi. W referacie przedstawione zostały doświadczenia autora z prowadzenia zajęć z wykorzystaniem platformy Moodle dostępnej w ramach serwisu e-Learning Framework Politechniki Krakowskiej (ELF PK). Dostępna platforma daje duże możliwości, niemniej w trakcie jej wykorzystania autor zauważył kilka aspektów, które ograniczają jej funkcjonalność i które zostały wskazane w referacie. Ponadto przedstawiono wykorzystanie wybranych modułów oraz dokonano oceny ich przydatności oraz przeprowadzono dyskusje nad wadami i zaletami e-learningu w kształceniu studentów kierunków technicznych.

E-learning and b-learning (blended learning) are recently very popular education methods. Both include usage of dedicated internet platforms. In many fields of education e-learning takes an important role. Even within driving license course application of this type of teaching can be found. Also technical universities enable preparation of e-course for students. One of them is Politechnika Krakowska where ELF platform (e-Learning Framework) based on Moodle is available. Since its first launch it has been upgraded few times and is under regular use. Nevertheless number of e-courses is not high. Thus author would identify main barrier for developing e-learning courses. In the paper author’s experiences in conducting classes with use of ELF platform were presented. As it was shown in the paper the platform provides a lot of functionalities. On the other hand some of them are technically troublesome and this issue was discussed. Moreover author assessed main functionalities of ELF platform and formed disadvantages and advantages of e-learning or b-learning approach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies