Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Use of Mobile Technologies to Promote Scientific Discovery Learning in Elementary School

Tytuł:
Use of Mobile Technologies to Promote Scientific Discovery Learning in Elementary School
Autorzy:
Lee, June
Koo, Yangmi
Kim, Yong-Lyun
Tematy:
mobile technology
discovery learning
Smart Science
Data publikacji:
2013-06-30
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Źródło:
The New Educational Review; 2013, 32; 264-274
1732-6729
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of the study was to identify educational effects of a new learning method that integrates mobile-technology-based science learning with activity oriented discovery learning. The major finding of the study was that the mobile technology-based Science program enabled students to learn scientific knowledge through associated activities and creatively apply their knowledge to complete the mission of the learning. Also, the study found that the use of tablet PCs and SNS for scientific inquiry activities facilitated students to learn in fun ways, to collaborate with other students, and to share what they have learned with each other.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies