Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The New Uses of Weblogs. Evolving Towards Didactic Functions

Tytuł:
The New Uses of Weblogs. Evolving Towards Didactic Functions
Nowe wykorzystanie blogów internetowych
Autorzy:
Polcyn-Matuszewska, Sylwia Maria
Współwytwórcy:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Słowa kluczowe:
blog
teacher student
educational process
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN, ISSN:
23000422
Język:
polski
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/19705  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Nowadays blogs have been acquiring new functions. Apart from tradi-tional blogs, one can see a growing number of blogs that have a didac-tic function. Blogs have been used more and more often by the teachersat different education levels in order to support and optimise the tea-ching and learning processes. Linking entertainment and teaching, theyhave become a place of unlimited possibilities for the students, wherestudents can acquire new knowledge, develop their own interests andincrease cognitive curiosity. Educational blogs that are used actively bythe teachers can positively influence educational process and introducestudents to self-education, thus preparing them to the process of lifelonglearning in the future.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies