Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Children within Mobile Technology: Interacting and Learning

Tytuł:
Children within Mobile Technology: Interacting and Learning
Autorzy:
Bougsiaa, Hussein
Data publikacji:
2013-12-03
Wydawca:
Uniwersytet Gdański. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Źródło:
Ars Educandi; 2013, 10; 49-62
2083-0947
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article analyses the research question of how learners utilize hand-held mobile technology for learning of children. Mobile technology is an „anywhere, anytime”, creative learning tool that has the potential to support the development of self-regulated learners. The article examines user defined utilization of the mobile technology in elementary education settings: a comprehensive examination of the integration of digital mobile technology in an elementary school. Specific student use, independent of prescribed teacher use, is considered in examining the self-regulated learning supported by the mobile technology.   English proofreading: Anna Moroz-Darska The proofreading was financed with funds made available by the Ministry of Finance and Higher Education under contract No. 661/P-DUN/2018 of 13 July 2018 as a part of the execution of task 1: the creation of English-language versions of the issued publications in 2018.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies