Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Cechy rozpraw promocyjnych – wybrane problemy

Tytuł:
Cechy rozpraw promocyjnych – wybrane problemy
The characteristic of promotive papers – the selected problems
Autorzy:
Krolikowski, Z.
Tematy:
wiedza
prace naukowe
prace magisterskie
rozprawy naukowe
prace promocyjne
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie. Wydawnictwo Uczelniane ZUT w Szczecinie
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis. Oeconomica; 2009, 56
2081-0644
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the structure of scientific text. It shows the most often with audits the appearing units of reporting. They are them: the subject, reason of chois of subject, aim – the investigative hypotheses’, results of audits and discussion as well as conclusions and literature. Papers graduate’s she as promotive dissertation should also exhibit converted summand.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies