Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Structural diagnosis of rail vehicles and method for redesign

Tytuł:
Structural diagnosis of rail vehicles and method for redesign
Diagnozowanie konstrukcji pojazdów kolejowych i sposób ich przeprojektowania
Autorzy:
Aristizabal, M.
Barbosa, J. L.
Betancur, G. R.
Castañeda, L. F.
Żółtowski, B.
Tematy:
structural diagnostic
redesign
rail vehicles
bolster beam
fatigue
aluminium
diagnostyka strukturalna
przeprojektowanie
pojazd szynowy
wzmocnienie wiązki
zmęczenie
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Polskie Towarzystwo Diagnostyki Technicznej PAN
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 2.0 Generic
Źródło:
Diagnostyka; 2014, 15, 3; 23-31
1641-6414
2449-5220
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Structures of rail vehicles are designed for a useful structural life of 30 years. However, structural problems which reduce the mechanical performance of the structure might appear due to normal operation conditions and, in some cases, make it unsuitable for a safe operation. This document presents the structural diagnosis of a metro system and the method for the redesign of structural elements of rail vehicles that was derived from this diagnosis, so that the structural performance of both the element and the whole structure is improved. It is based on the European standards related with aluminium and railway applications, and considers the necessary aspects to produce a safe solution for the final design.

Konstrukcje pojazdów szynowych przeznaczone są na okres eksploatacji 30 lat. Problemy użytkowania zmniejszają wydajność konstrukcji, co może pojawiać się z powodu anormalnych warunków eksploatacji i sprawia w niektórych przypadkach, że pojazd nie nadaje się do bezpiecznej eksploatacji. W tej pracy przedstawiono diagnozę strukturalną elementów systemu „metra” i sposób przebudowy elementów konstrukcyjnych pojazdów szynowych, które wynikają z diagnozy. To powoduje, że wydajność strukturalna elementu i całej konstrukcji jest lepsza. Całość postępowania jest oparta na europejskich standardach związanych z aplikacjami aluminium w kolejnictwie i wskazuje na niezbędne aspekty produkcji bezpiecznych rozwiązań dla końcowego efektu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies