Tytuł pozycji:
Rozwój systemów informacji pasażerskiej w pojazdach transportu publicznego
Informacja pasażerska może być pozyskiwana na różne sposoby i w różnych fazach podróży. Można ją więc sklasyfikować jako dostarczaną pasażerowi: przed podróżą (gdy planuje ją jeszcze w domu), na przystanku (gdy oczekuje na środek transportu), w pojeździe (gdy znajduje się wewnątrz środka transportu), na dowolnym etapie podróży (gdy korzysta z nowoczesnych środków lokalizacji i łączności). Niniejszy artykuł dotyczy tylko informacji dostarczanej na pokładzie środka transportu.
Fahrgastinformation kann auf verschiedenen Weise und in verschiedenen Reisephasen erworben werden. Sie ist dem Kunde zugeführt: vor der Reise (wenn er sie noch zu Hause plant), an der Haltestelle (wenn er auf Verkehrsmittel wartet), im Fahrzeug (wenn er im Verkehrsmittel ist), in beliebigem Reisestadium (wenn er modernen Lokalisierungs- und Verbindungsmittel benutzt). Der vorliegende Artikel betrifft nur der Information im Fahrzeug zugeführt.